Saturday, July 31, 2010

Exam and my duty

Hey guys!

Exam's coming...

trutt-truttt-truttt

I'll sit for my UFBF(Ujian Selaras Berfokus)tomorrow...havent study anything yet.bahha.ok.ok.tonight i'll study...but im not-not very care about my UFBF result.tapi kesah la sikit.x kan nak result masuk bawah tanah sampai kerak bumi.malu~

and bout my duty...susah..kadang-kadang rasa nak menangis.;'(buwekk...emo

tambah-tambah dgn form 2.tapi kdg2 boleh buli sket kawan aku...haha...masa tu kuku kawan ak panjang then aku bajet je nak keluarkan buku tulis nama die but i took my nail clipper out of my pocket then gave it to her...well she seem relieved.haha

and i saw a girl pakai stoking ber-kaler-kaler.

then i stopped her.then i ask her.

'nak nengok stoking'

then die angkat kain...mesti r tanye dulu kalo salah malu...buwek

the die cakap 'semalam ada pengawas lain dah tulis'

then i said to her

'wow for real?and u still wearing this stoking.but sorry i've got to write ur name'*den translate*bahha.ei ingat kitorang tulis nama suka-suki je ker...mesti r nak bagi murid change..:P

while i was scribbing her name she said to her friend 'ei...kecoh semalam dah tulis dah.stoking jerrr'

i turned to her and i said to her

'seriously,havent you read the rule book?have you?it's written in that book.well i can show you now.and if you are not satisfied with this rule,so you can change to another school..and i assure you there's no other school that you can wear stripes stoking'*without translation i mean i spoke bi to her*

then she stared at me without blinking...amaze ke cik kak?aku baru cakap bi je tak ber-slang-slang.kalau aku slang mase aku selalu main dgn kakak aku baru ko kelu...ngahahaha.but i'll not use that slang in my school except to my mom ahah.

and you know what...every prefects or trainee prefects must have a note book(untuk tulis nama murid yang x kenal disiplin.),a rule book,a pen and a nail clipper in our pocket..

dekat sekolah saya memang garang...haha.nak sentap sikit budak-budak yang jadi musuh aku masa dekat sekolah rendah.but the priority is to change the students' attitude.

bahha...and good luck for my exam~

LOVE

AFNEy

No comments:

Post a Comment