Friday, May 14, 2010

Teacher's Day

Funny...I didn't know what they called this thing..but my classmates called this 'hamster' cause they also didn't what this thing called..hahah...so we decided to call it hamster.

Funny...I didnt' know what they called this thing...but my classmates called this is 'hamster' cause they also didn't know what this thing called...hahah...so we decided to call it hamster...

Camne eh nak terangkan?ala yang dalam konsert jomheboh tu, yang mase orang tengah nyanyi pastu peminat angkat tangan yang besar tu...alah yang ade pemegang kat belakang tue...

High ke apa skolah aku nih?Ingat konsert mase hari guru yang nak angkat benda tu pastu memekak x tentu hala macam monyet tak cukup tanah?But we can't object anything we just obey...

Tadi memang ade something yang petala ke 8 punya lawak sampe aku nak tergolek je...haha.

Mase bunyi loceng orang pun sume serbu kat pagar sekolah macam babi(I mean binatang bukan yang mencarut tue)berkeliaran...Rondex aka Azreen balik bas so x kan nak bawak benda besar gedabak ni kot..malu kot...jaki je kalo orang kuthok.So die bagi la aku,untuk tolong simpan benda Allah ni...And we had conversation

Me; Aku x sure la aku bole jage benda ni ke x...kot-kot abang terencat aku tu bom ke benda ni gila sangat nak masuk dalam microwave ke...

Ron:Huh!?ko ade abang?apsal x cakap dengan aku?Umo bape?

Me;Sepak jugak aku karang monyet ni...16...ko ayan ke hapa nak jadi kakak ipa aku?serabut kepala je.

Ron;Ah...canthek 16 tahun...esok ko bawak pix dia

Me;Gile...bertakhta sangat la pix die kalo aku nak simpan...gaya aku nak je simpan pix die...muke pon aku x nak tengok.

Ron;Alah...ko bawak je lah..

And she strode away...I wouldn't bring my bro's pix(Did I have one?)...It's very embarrassing...

*Ayat ditukar untuk menendang word-word yang x diingini dan ditukar untuk gempak sikit...

AFNEY

No comments:

Post a Comment