Friday, June 3, 2011

Hye Birthday Ngali and Ngaciks

Salam peeps :D

Harini Birthday both of my sisters. Sorang jauh nun dekat sena,tengah study maybe. All the best. And lagi sorang minah tu tengah main Internet sblah aku.

Nothing special pon harini. haha. Birthday kakak aku,aku keluar dgn kawan aku.

Hurm. Semalam pukul 12 aku sang 'Happy Birthday' song dekat dia while holding Tomeh. Tomeh masa tuh tgh shiver. Menggeletar! Sbb kak cik bukak air-cond kuat sgt =.='. Eh!Asai aku x buat vid ek?boleh aku post >.<
Ni haa. Pics yg sudah berkurun lamanya. Ok sebenarnya Ngali bg aku pics nih untuk our family blog. hihi. Yea. We have family blog. Only family je boleh access blog tu. Anda ad ke?haha.Main2 je XD

few yrs ago. Penang. When I was 11 kot XD
Place:unknown. My mummeh and Kak Li

Place:unknown.somewhr in someone's house.

Okay.memory menyingkap di minada XD. Skema pulak

Till then

LOVE

AFNEy

No comments:

Post a Comment