Friday, June 3, 2011

3rd mini Reunion

Salam

haha,nnti aku upload lagi pics yer :D

hihi,tadi buat reunion dekat JJ. Aku,Faie,Noraini and Amira. Sumpah diorg semua dah tinggi =.=' . Aku jhe yang ketinggalan. Kitorang tgk Kunfu Panda2. twee-de ie 3D. best.seronok.

and,ada budak belakang kerusi kitorang sgt2 comel :D dia tnye mak dia
'is it Po?'
and banyak lagi hihi...

Owh...masa tengah beli tiket terjumpa Niesa,Lisa and kawang2 dia. Diorang tgk Kewrucks XD

and lpeas tuh makan. sembang2. jalan2. then Noraini balik dulu sbb dia byk homework kot. X kerja lagi pon tp kerja mcm perdana menteghi. haaha

Then kitorang jln2. Main2. Pergi McD. Sembang2. Then balik.

Lepas balik. Pergi Secret Recipe. Beli kek kak cik. Then pergi Old Town. Makan. :D

Lepas perut kembung,,,balik rumah :D

Balik rumah,tlg mama gerdening :(

Neway,disebalik kehappines aku...ermmm,,asai ARINA,ASNA,FATIHAH x de? Sedih sangat. Kitorang semua mcm berpecah. Aku tgk kakak aku n kawan dia mse skolah rndh pon berpecah. Aku x nak kitorang jd cam tuh. Yup!diorang dtg dengan alasan yg kukuh

Arinot: Dekat Taiping. x kan nak dtg ipoh kot. lagipon aku bgtau dia pasai mini-R ni sehari sblm mini-R kot XD haha
Asnot: erm,,,dia ada mak tiri.bila kitorang tnye asai x boleh dia ckp 'adalah...' so aku tau keadaan dia :( *nsib baik aku xde ayah tiri,tp kalo ad tp dia baik cmne ek? xp
Fatihot: Dia kena jg opah dia sbb x de org nk jg opah dia

erm,pekate kita lps ni buat R dkt rumah asnaa?hihi...kot2 mak tiri dia x bg jugak =.=' x pela. masa dah kahwin nnti lah buat R. lagi gempak kot. :DDD

Neway I love you Guys. We were the perfect 6! *and I hope we can change the 'were' word to 'are'. WE ARE THE PERFECT SI6. hihi. 4N1H1Q. 4nots1hot1qot.

so,aku dah buat plan. Untuk reunion lepas ni pulak, aku suruh boypren aku amik Arina guna helicopter. And Asna,aku akan jmpe mak tiri dia, melutut then minx izin bg dia keluar *haha,mcm lelaki minx minang tuh XD and untuk Thea pulak,aku srh boypren aku yg jaga opah dia XD (ni cuma angan2 XD besides I don't have a boypren,and I don't want to)

masa Pameran Kerjaya,semua org dgr cakap Waini je.haha

semua org teruja dgn kakak Noraini and Afnie..erm,,,ye ker?

Kakak2 Pameran Kerjaya xD

Faie dr dulu x ubah2 pasai makanan dia.HAHA

and...the last one *owh,gmbr kat ats ni semua org tgh berlakon :D

Neway,aku nak mengaku nih,semalam aku sumpah awkward dgn deme. Awkward silent pulak tuh =.=' haha

Okay newaini n amira moge2 berjaye di mrsm yerrr :D
AFNEy

No comments:

Post a Comment