Monday, May 30, 2011

Grammar?kena betoi tuhhh

Salam

Nak buat post Bm lah.Nihaaa,majoriti post aku dalam bi kan?haha...memanglah. Aku tulis Bi nih ok tapi nak cakap susah sikit. Masa aku form1 dulu aku communicate dgn chinese n indian dkt sekolah aku dlm Bi. Tapi lama2 bila dah rpt ckp dlm Bm. So, sekarang nih aku menyesal. Asai aku x speaking jhe bila cakap dgn deme?ngaish...

Grammar Cafe! I love this cafe,although I haven't been there XD

Faiqah penah cakap dengan aku
'Kat blog kita,kita tulis Bi mesti banyak salah kan?'
ermm,,,aku diam jhe...

NONSENSE betoi lah...mestilah blog ko ad grammar mistakes. MACAM BLOG AKU. hihi. Kita sekarang tengah belajar. So, it's normallah kalo ada grammar mistakes. Even orang-orang yg nampak Bi dia sempoorna pon ada buat salah grammar. :D

Laworks

So,sekarang ni kita tengah belajar. Aku nak ucapkan tahniah kalo ada yg baca nih penah buat post dlm Bi walaupun grammarnya mestilah x sempurna. That's a great effort. Aku baca post-post aku yg lama pon, aku sedar yg Bi aku lagi elok berbanding dulu. So,dalam aku tulis Bi tunggang-langgang nih, lama-lama jadi better,better and better.

Neway,masa Disember tahun lepas. Aku keluar dgn cousin aku n kawan dia Zat pergi mall. Masa tuh pukul 12 kot then ada tempat nih tulis 'Went to LAUNCH' hahaha...we laughed at it. Then we corrected it. Kitorang tulis 'Lunch lah ?*********?' ***--->it is not vulgar language but I just can't remember what did we write.

Till then

LOVE

AFNEy

No comments:

Post a Comment