Thursday, June 16, 2011

Sabar

Salam

Selama ni kann,,,aku selalu sabar pasai mak aku membebel. Biasalah tu, parents kan suka membebel-bebel. Aku tau yg most of parents kat dunia ni memang sensitive dengan ayat 'membebel' aku pon sensitive jugak dengan ayat tu. Aku pon x selalu cakap yg mak aku membebel depan mak aku, sebab aku nak jaga hati dia.

Tapi bila parents tengah membebel, ada ke diorg jaga hati kita. Aku dengan sabarnye, amik document2 untuk project NiE tuh dalam kereta,x hiraukan perasaan takut and gentar dalam gelap malam masa amik document tuh dalam kereta. Semua orang tanya aku pasai NiE dekat FB sekarang.FB pon tengah memekak dengan 'bling-bling' dia tuh,aku x reply2 pon kawan aku. Kalau diorg tau yang aku tengah sedih =.=' . Aku sangat2 tension. Tambah lagi mak aku membebel. X pernah setension nih.

Aku sabar2 jhe lagi masa aku bagi documents tu dekat mak aku, sambil mak aku belek2 document tuh sambil tuh dia membebel, aku sabar lagi. Then sampai satu tahap aku rasa x boleh tahan. Aku terus cakap

'I don't need your help' then aku masuk terus dalam bilik. The rest is history...Sumpah tension. And sekarang ni, aku sangat2 regret for the things that I've said.

Aku selalunya, kalo orang marah dengan aku, aku kechewa, disappointed, tapi kali ni aku marah.

Macam aku tegur budak form2 then dia balas balik, aku x rasa marah, just kecewa
Ada budak pagi tolak aku, aku x marah, aku disappointed.
Aku orang yg x mudah marah. I can be disappointed easily. I look tough. But actually Im not. Im fragile. I don't know how to face tomorrow.

Oh,,,how I miss my sister. I need her now. Okay this is my 1st time posting while crying. I just can't wait for my sister to come back.

Ok,,,

Backing-off

AFNEy


No comments:

Post a Comment