Friday, June 17, 2011

Kepenatan yang x Bermakna

Salam

Tadi kan, kitorang sambut persaraan cik Azidah. Memang sumpah penat. Aku lagi kesian dekat orang yang datang pagi. Aku sampai tengah hari disebabkan hal2 yg x perlu korang tau,,,haha. Aku datang dengan perut kosong. x makan. x minum. sumpah penat. =.='

Then rehat,,,aku bantal semua makanan,,french fries and roti semua aku telan! haha. :) Air sampai dua *mcm nk bukak puasaa haha

Then kitorang practise2 tunggu2 prefect yg lain. Memang aku rasa nak hangin jhe. Yeah,,kalo aku nak ikut nafsu sgt, dah lama aku nak quit buat pesembahan, balik rumah and tido =.=' tapi untuk jaga maruah prefect, aku sabar stay.


pak nih mesti tengah bengang sebengang aku tadii haha lol :p sabor pak cik,,

Jadi prefect mmg kene banyak sabar...bkn masa jaga budak jhee...

Then bila penat2 barlatih, masa pon x cukup,kitorang nyanyi jhe. Sebenarnya kitorang nak buat sketch and nyanyi tapii x sempat...nak dekat balik dah masa tu =.='

sumpah malu masa perform tuh =.=' benda dah lepas,,x kan nak tekan rev button dekat remote kot haha

Kayyy, so aku pon jadi gila sket, aku plan dgn Qis nak buat sketch masa Pn Em berucap untuk perhimpunan rasmi next week haha..

serious mmg penat. Dah lah miss kelas banyak =.='

Tapi tadi kitorang pasang2 lagu,,kitorang nyanyi mcm gila!lol,,sebab masa tuh tengah release tensionnn

So,,sume orang pulang dengan hampaaa :( tapi2 cgu murah hati bagi 3 potong kek kat kitorang. Aku pon x tanye lagi whether mak aku bawak balik ke x kek tuh. Macam x jhe. Dah lah...lapar nak makan...dr petang td x makan =.='

LOVE

AFNEy

No comments:

Post a Comment