Thursday, June 23, 2011

Senile

Salam

Tadi kannn,,,pencil case aku hilang eh bukan pencil case je my note book and and my spec =.=' aku cari2 aku punya pencil case dekat 1 sekolah...1 sekolah aku pusing..haha,,aku pergi semua tempat kecuali dewan...aku pon dah cuak dah...yela baru semalam Syaf punya pencil case pon hilang. And,aku rasa Syaf punya pencil case lg comel drpd aku punya pencil case,so kalo ad orang nak curii...x waras lah orang tuh maknanya. Plus2 dalam pencil case Syaf ada pendrive..fuh...

aku rasa aku lg sdh kot pasai Syaf sbb dlm pencil case dia ad pendrive drpd aku,,hurm pencil case aku ada hapa jeeee

Kalo pendrive aku hilang cemana ek? habislah,,,aku punya masterpiece aku dalam pendrive tuh akan lenyap buat selama-lamanyaa..haha *drama sikit*

And masa aku solat Zohor en, baru aku ingat yang aku letak pencil case aku atas stage dekat dewan. haha...nmpak sangat solat x khusuknyee.

So,aku meredah lautan gunung api yg membara untuk amik my precious pencil case! aku pon sgt2 riso pasai spec aku,,sbb tulah hanya satu-satunye kenangan aku dengan abg cina yg layan aku masa nak bli spec..sbb muka abg cina tuh macam KIM HYUN JOONG hihi. lol XD

KHJ with a pink candy!

And,,,aku sumpah2 penat...sebab harini kan aku puasa. Nak suruh form 1 diam pon mmg hazab! tambah2 lagi kena amik keceriaan kelas,,kena rush2 jalan cepat2 semua =.=' yelah kerja prefect ni whtever condition or state kena2 jugak buat! hihi :D

kay thenn,,,aku ni pelupa sbb aku selalu kata mak aku pelupa kot =.=' haha tulah,,,

LOVE

AFNEy

No comments:

Post a Comment