Saturday, June 25, 2011

Lolipop

Salam

X de idea nak update apa. X de kerja. Nak cerita pasai semalam, report card day, panjang lah sangat -.-' Dari pagi opsss *cakap 'opsss' dengan gaya gedik haha* I mean tengahari (pagi masih di katil) haha sampai malam asyik depan laptop je. Kalo puasa pon x rasa pape, x penat pon and x lapar pon. Bangun mandi solat and main games dalam komputer ni. =.='

korang x rasa ke yang dema ni comel?hik-hik XD

Okay,kak cik nak balik dah dari london. PM ie padan muka dekat dia. hari isnin dah kenaa balikkk :D hihi

Bibir pon ada =.=' yeloh banyak orang request dekat madame tussauds

Tengah kepanasan dalam kejelesan ni. haha :p tgk dia upload2 gambar dekat FB,,banyak bebenor dia upload...tau le kat sana Internet x yah tunggu..cuba kalo internet kat M'sia sama laju dengan dekat London? gulp-ing* mak aihhh 24 aku buffer video :D

"DANCING BANANA!"
Aku pon x tau kenapa aku upload pic ni...owh korang x dpt tgk pic ni dengan penuh sbb aku malashh nak tukar settings dia haha...neway I Love Banana

And aku rasa most of the time aku duduk dalam bilik. aku keluar bilik masa nak bukak puasa je XD malas nak ckp dgn mak aku, pasai report card day tuh. talam dua muka betoi! =.=' malash nak cerita pasai tuh...

Kayy,,dah pukul 11.38,nak solat tengok tibi(TV) the TIDORRE!

JongKey! okay yang sedihnya aku tido sorg2 malam nih :'(

tujekot

LOVE

AFNEy




No comments:

Post a Comment