Sunday, June 26, 2011

Psycho Junior :D

Salam

hihi...aku rasa sumpah jahat...tp best jugak psycho juniors...cerita dia mcm nih...aku kate dekat deme kena hafal visi,misi,moto,piagam pelanggan and guru2 yang ada jawatan dekat sekolah tuh. erm,,,

Aku Sebenarnya Tifuuu

hihi...sebab aku and prefects thn lps ingat semua tu ms nak interview... =.=' sebab mula2 sorg hafal then SEMUA hafal.haha...then lepas tu senior x tanye pon hahahaha.

Aku pon sengaja nak bagi junior gelabah :p

Aku cakap dekat diorg mcm tuh sebab...mne boleh diorang x hafal tapi kitorang kena hafal

Lol...masa aku chat dengan junior yg deme kena hafal semua tuh sambil tu aku gelak sakan :DDD
masa aku tengah update blog ni pon aku tengah gelak

haha...ok neway Good Luck untuk junior :D harap2 korg jadi prefect yang better dari tahun nie. And elakkan diri daripada kena BULLY lol :p

Kalo korg kena bully,,,senior x kan layan haha (okay sumpah aku joking,aku x nak junior aku kena bully mcm aku kena bully masa tahun lepas,cause I Love My Junior) :D
TAKUTSZZZSX X???hahaha

tilL theN

LOVE

AFNEy

No comments:

Post a Comment