Saturday, July 2, 2011

Alhamdulillah

Salam

Tadi kan,,mak aku and aku kena rush balik dari kuala lumpur ke ipoh. So bangun pagi-pagi,pukul 4 betolak. Sebenarnya bukan bangun pon pagi2 pon,,sbb aku mmg dah terbangun. X tido pon haha. Kitorang kena balik pagi2 sebab sekolah ada buat 1murid1sukan1malaysia. Sebenarnya boleh je aku skip sekolah, tapi dari khamis kot aku x pergi sekolah. X kan nak monteng lagi kot.

Oh!aku x pergi sekolah sebab aku amik kak li kat KLIA. yay! banyak barang yang dia bagi. Okay not to talk about stuffs that I got. Jumpa dia pon dah ok! :D *kalo dia baca mesti aku malu haha

Masa tuh tengah malam. gelap. kabur. Depan ktorg ada lori. Mak aku x potong pon sebab mak aku nih macam riso sgt,mne tau tiba2 masa tgh potong lori tuh smthg happen ker. So aku agak marah masa tuh, tapi aku diam jhe sebab masa tuh aku x gosok gigi. bila aku x gosok gigi x de mood nak cakap haha. Mak aku bawak pelan2 jhe.

Then tiba2 ada kereta waja yang dianggap kerek, bawak laju giler. Then masa yang sama pulak lori tu nak pergi at the right side of the road secara tiba2. pastuh kereta waja tu pon terlanggar belakang lori tuh. And kereta mak aku betul2 belakang kereta waja tuh. tapi nasib bek x terlanggar. =.=' aku nampak kereta waja tuh macam terbang sikit kot.haha

apoilah diorg nih =.='

And,,,erm the rest is history. Aku terkejut kot. Walaupon kereta mak aku x langgar kereta/lori tuh,aku rasa aku boleh koma kot. haha. So nasib bek aku x suruh mak aku speed. Kalo aku suruh mak aku speed cemana? wallahualam.

So...kesimpulannya,,,jangan bawak kereta laju2 paham???

No comments:

Post a Comment