Friday, November 18, 2011

Salam

Shining legs 2 Azaleans

Nihaa,,kan dah akhir tahun..sekolah pon dah habis...Masa first2 aku masuk kelas 2 Azalea awal-awal tahun dulu...aku sumpah menyampah dengan kebanyakan classmates aku..haha,,nilah first thought aku pasei diorang

Sab - Pandai. Skema. Pemalu. Mesti x best kawan dengan dia
Zuzu - Tengok muka pon dah tau. Mesti dia nak korek pasei exam paper kalo mak aku yg set kan exam paper
Zai - Muka dia pon sumpah menyampah. Dah le setiap saat jeling orang
Alya - Cemana la dia boleh kawan dengan Zai? dah le minah ni terlebih gula senyum. =,='
Fatin - Budak ni macam baik je...x pe kita tengok dulu,, awal2 mmg le baik
Amira - Budak x reti dengan badan kecik, tapi suara garau..menakutkan je budak ni
Nurin - Budak 1 Av dulu...muka dia macam bukan dibawak kawan
Stella - Jenis pendiamm,,sama dengan Sab
Yuen Shie - lagi le x boleh bawak berkawan
Syafiqah - Muka dia mcm orang selfish je ;p
Fatizah - Ketua kelas yang x berapa prihatin dengan anak buah
Saranes - Budak bajet
Chai2 - Poker face '''
Joanna - geng2 cina
Chiu Gin - Pandai. Mesti jadi teacher's pet ni XD
Athirah - Budak hot
Mahirah - Geng2 budak hot...suka pergi mcd,jj etc
Wanie - Selalu dengan Mahirah and Athirah...baik2 je muka dia..mesti senang kena buli dengan aku ni..kekekeke
Syafiqah - Budak pandai. Baik. Sangat lah suci and pure.
Qistina - Pelik. =='
Fira - Gapah..haha

and selepas 1 tahun aku duduk bawah bumbung dengan diorang,,my opinion bout them changed completely. * kecuali Qis and Fira haha,,sbb Qis mmg pelik and Fira suka gapah tapi cute XD

X tulis faiqah, izzatul and aina sbb dah lama dah kenal hihi

infinite love <3

One word to say after 1 year with them

Im completely Love Them...

:)

And Im glad we are all will be stay in 3 Azalea next year...

Love

AFNEy

No comments:

Post a Comment