Friday, December 17, 2010

Silly Me

Salam :D

ouh... Dah lama x update blog...haha...I know-I know

Dulu pernah nak update blog but after I wrote about 2 or 3 or 4 paragraphs I stopped and said to myself 'No-no-no, Im not gonna publish this thing', and I erased everything. So after that I surfed the Internet, hoped that I would get an idea or something. But nothing came out of my mind.

But now I have an idea... :D Oh sekarang bukan the right time untuk mencurah idea ke blog. Sebab mungkin akan menjadi post yang sangat-sangat panjang. haha.

Lagipun x de pape pon yang jadi, nothing's exciting and not a thing. haha

Bila baca blog orang lain jelous la jugak, dapat pergi vacation, well although diorang pergi ulu pon at least diorang ada benda nak update.hehe

Baik aku pergi sekolah, daripada cuti x pergi mana.

Tapi best la jugak dekat rumah cousin ni.haha.

I hope that I'll not forget that idea...haha

LOVE

AFNEy

No comments:

Post a Comment