Saturday, March 12, 2011

Humph

Salam

Aku x suka perempuan yang mengjatuhkan martabat perempuan...seorang perempuan boleh menjatuhkan martabat seluruh kaum perempuan...depa ni suka gedik-gedik...

Aku selalu jumpa gambar perempuan gedik-gedik, lepas tu lelaki comment 'cantik nyeee' pastu perempuan gedik-gedik suka sangat orang puji kecantikan dia yang SEMENTARA dan boleh ditarik bila-bila masa tidak kira tempat walaupun di mana jua oleh Allah...tapi bila lelaki kata gambar dia buruk, x cantik marah-marah pulak sambil maki hamun

Diorang ni x malu ke haaa???aku ni pon nak upload gambar pon malu-malu segan macam lampu rosak yang malu-malu nak hidup tapi berkelip-kelip x nak mati.hehehe...

Aku upload gambar pon x lah gedik sangat,aku upload gambar pon gambar ramai-ramai,bukan berseorangan.

Gambar macam tulah x tarik perhatian lelaki. Sebab tulah aku letak gambar yang x lenggok sana-sini x cukup kain nak cover kegedikan...

Tapi masa aku tulis post ni aku rasa bersalah lah jugak, aku ni hanya manusia biasa yang mampu menyampaikan melalui post, aku x berani sangat nak approach seseorang. Aku ni cuma spot kesalahan orang tapi x nak perbetulkannya... T__T

Kita hidup ni kena humble tau x???tapi x payahlah terlalu humble,kalau x macam mana korang nak ada keyakinan diri?bukan keyakinan diri menunjukkan lenggokkan anda dalam facebook tapi kita apply keberanian korang tu dekat benda lain... :D

terang lagi bersuluh anda x humble pak cik, anda ni suka menunjukkan dan menarik perhatian orang dengan mengatakan anda humble...sekian

LOVE

AFNEy

No comments:

Post a Comment