Wednesday, May 25, 2011

Maaaluuu

Salam

Chumelll kan?kan?kan? haha


Okay, aku update blog ni pon bkn sebab kerelaan hati. Tapi untuk mengelakkan malu. Tu lah nak kenakan orang kan dah kena...Ceghite dia begini, aku blog walking...Kawan2 aku semua x update blog. Then aku perli depa kata

Tgk blog Faie, kay x update, tgk blog Izzatul, kay x update, tgk blog Fatizah, kay x update dgr fact kejap smpi woon nyanyi then ttp, tgk blog Qis, kay x update, tgk blog Syafiq kay x update =.='

Then Qis reply 'Blog dia dah update kea'? haha

MALU den,,,

Okay2 kita dah update blog...so Qis kena tarik balik kata2 dia. Lagi satu sebab aku ada masalah dgn Google. Then dia mintak no phone lahh,,,leceh betoi. Nak x nak kena jugak bg no phone dekat diaaa... :(

Till then

LOVE

AFNEy


No comments:

Post a Comment